Svarar på några frågor från frågestunden.

Från: ; Hur ser din statistik ut? och hur många läsare har du om dagen?

Svar. Just idag hade jag ca 100 läsare. Annas kan ja ha mellan 20-100 läsare.


Från: Hanna Ja frågestund. Nu kan ja ställa mina frågor.
Vad heter din hund?
Är din idol Eric Saade
Hur ser ditt rum ut.
Är det gratis att blogga på blogg.se
Hur gammal är du?
När fyller du år? (du behöver bara svara om du vill annars frågar ja Olivia bara)

Kram.

Svar min hund heter Sassa. Jag älskar Eric Saade. Ja kan ta kort nån dag på mitt rum så får du se hur de ser ut. Ja de e gratis att blogga på blogg.se. Jag är 11 och fyller 12 den 19 juni!


Från: Anna W
Vilka konserter ska du på i sommar?

Svar. Dom ja vet att ja ska på nu är Eric saades konserter i helsingborg, Stockholm och kanske Malmö och göteborg. Sen ska ja på Ulrik Munthers konserter i Helsingborg och Stockholm.

Från: Jenny
Går du i 5a eller 5b?

Svar. Jag går i 5b.

Från: Frida
Är du kär i någon?

Svar. Jag e faktiskt inte kär i någon nu.

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för att du svarade!

2012-03-21 @ 19:38:38
Postat av: Anna

Hihi det var jag som skickade komentaren om statistik. Seeeees imorn<3

2012-03-22 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0