Lisa, Elvira

Idag var ja först i skolan hände inte så mycket. En vanlig skoldag bara. Sen gick jag och Lisa ner i centrum för vi skulle fylla på hennes mobil med pengar men vi fatta inte hyr man gjorde så vi gick hem till mig och fråga min mamma hur man gjorde. Vi tog en smörgås med ost och tittade på tv sen så skulle vi gå ut med Sassa (min hund) så vi gick till Felix (en kille i vår klass) och hoppade stutsmatta. Nytt sms! Det var ifrån Elvira som undrade om vi ville komma till centrum och köpta glass med henne. Så vi gjorde de. Sen skulle Lisa hem. Då gick Elvira och Elvira läste senaste Frida tidningen och jag spelade (min mobil). nu har ja gjort läxan och ska snart äta.
Oj det blev långt.
Ps prova aldrig torkade äppelringar vi fick det idag på vår so lektion och de smakade ******!!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0