JAG ÄR ETT ERIC SAADE FANS OCH DET STÅR JA FÖR!!!!!!!!

En del tycker Eric är gay - Han har varit ihop med Molly.
En del tycker Eric är ful - Eric har varit utnämd till sveriges snyggaste och hetaste kille.
En del tycker Eric sjunger fult - Han har vunnit Melodifestivalen 2011, och kom TREA i ESC.
En del killar tycker Eric är sämst - Killarna är bara avunsjuka! Och Eric är bäst, så han kan inte vara sämst?
En del tycker Erics låtar är sämst - Eric har legat i toppen flera gånger med VOL.1 och 2 och sålt 55.000 exemplar för VOL.1
En del tycker inte alls om Eric - Visst det är eran åsikt mem håll det för er själva, vi som är Erics fans tycker inte om att höra det så fatta ALLA TYCKER OLIKA, right?
JAG ÄR ETT ERIC SAADE FAN OCH DET STÅR JAG FÖR! OCH INGEN SKA ÄNDRA PÅ DET!!! ALDRIG! JAG ÄR OCH KOMER ALLTID VARA ETT FAN AV ERIC!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0