Kissies blogg

Senaste ifrån kissies blogg Nu sitter vi på väg mot Åre allesammans i 2 olika bilar, så kul Jag sitter med Peter, Steffi och Daniel-Paris och dom andra sitter i en annan bild med några bloggläsare som jag inte hann träffa.. Dom som köpte resan fick åka med oss, nu ångrar ni er va att ni inte köpte resan huh hehe? Nej men det kommer bli stört kul, dock tar det ett bra jäkla tag att åka till Åre, typ 5 timmar?! Och jag glömde mina körkorts-böcker hemma Kunde ju passat på att plugga.. Men aja!
Jag har nyss tryckt i mig en kasella med nötter, bara 200 kalorier! Riktigt gott och mättande.. Vi kommer stanna på MAX senare sa dom andra och vi får beställa ”vad vi vill”, haha jag kommer beställa en diet coke.. Värt!
.

"jag e i Åre :P"

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2966442/images/2012/pic_191578085.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2966442/images/2012/pic_191578123.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0