HEJ

Tja Förlåt att ja inte har bloggat på ett tag men ja har haft fult upp med mina kompisar och skolan :)
Igår var ja med min kompis Liza först var vi hos mig och sen åkte vi till Ikea med hennes mamma vi hadde
jätte roligt vi plockade typ ner allt i vår vaggn som vi ville ha men när vi kom fram till kassan så hadde vi bara råd med 3 saker var typ. Men men vi hadde roligt :)
idag har ja också varit med liza och vi gjorde läxorna och sen så sprutade vi med vatten på stutsmattan så den blev blöt och sen hoppade vi :)
Nu har hon precis gått och ja ska städa mitt rum, träna på lexorna igen mm
Bloggar kanske mer ikväll :)

Puzz Anna Gröningen en plats i helsing borg man kan slappna av på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0