HC

Hej idag bar jag och min kompis Tess med vår kompis Elvira i HC. När Elvira var på gitaren så var jag och Tess inne på lindex och bi gick runt och tog allt vi hittade och sen provade vi det var både fina och fulla saker. 
När Elviras gitar var slut gick vi till
Mc dona's eller hur det stavas och köpte varsin hamburgare jusde Malin var också med men iallafall när vi var på tågstationen så var det en asläskig gubbe han stod och lyssnade på allt vi sa och han ställde sig brevid Tess och glode på henne. Och vi hadde sakt att vi skulle gå av i stuvsta och att vi trodde att han skulle följa efter oss men som tur väl så gick han inte av här!
När vi var hos mig så åt vi choklad kaka och sen hoppade ja o Tess stutsmatta. Ja kan blogga på min iPod nu!!!!!

Puzz Anna

Hitta inga bilder på Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0