Onsdagar, torsdagar, fredagar, Helsingborg och julen!!!!

Hej jag hatar onsdagar för att dom e så långa torsdagar för att vi har 2 no lektioner som också e långa men ja längtar till på fredag för att min kompis Liza sk ha fest!!!!!!!!
Juste imorgon så ska ja mamma och min syster åka till ett shopping center ingen aning vilket men och så ska vi gå på IKEA!!
Längtar som *** till julen både för att ja ska få min vita iphone 4 vet ej om de blir S eller vanlig men. Och sen också för att vi ska ner till Helsingborg.
Jag gillar Helsingborg för att ja e född där + alla i min släkt bor där. Men kan säga att ja e i Helsingborg nästan lika mycket som ja e i Stockholm men det har blivit mindre och mindre nu när vi har längre skoldagar. Men det finns inget som sfärer att ja inte kan pendla dit längre. För typ 3 år sedan så
Åkte ja mellan Helsingborg och Stockholm as ofta.
Men det blir mindre och mindre ja e där men ja försöker ju vara där under tex Helsingborgsfestivalen som ja va på iår
Men ja åkte mest ner för att Eric skulle ha Made Of Pop där 
Oj det blev
Mycket av en liten sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0