Klassfest och Anna Bisting

Ja ja lä lyst sjukt mycket tills på fredag.
Först så ska ja till skolan det e inte så roligt men sen efter skolan då
Ska min kompis Anna och min andra kompis Liza med mig hem för då ska vi typ göra inget men sen på kvällen så ska vi på klassfest så vi ska göra iårning oss hemma hos mig och sen gå upp till vår skola. Ska bli så sjukt roligt. På klassfesten ska vi typ ha maskerad tema och ja och min kompis Liza ska typ klä ut oss till tvillingar.

Nu till Anna.
Ja efter klassfesten så ska ja och Anna gå hem till mig och ha sjukt roligt för hon ska sova över.

Bloggar mer ikväll.

Puss Anna


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas de blir en lyckad klassfest och roligt med din kompis efter ses kanske snart!



Kram

2011-11-16 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0