God night!!!

Imorgon e det rea på Bikbok och ja missar det men men det kommer fler tillfälle.
Typ den 20 november ska ja och min kompis Anna ta os ib på den nya filmen twilight breaking dawn även om det e femton års gräns.
Nu ska ni få veta va ja önskar mig i julklapp :P
Här kommer de

• iphone 4 andligen vanlig eller 4s ( vit )

• Hörlurar svarta, vita eller rosa.

• Adidas väska lila eller rosa

• kläder

• typ få träffa Eric Saade men de kan pappa fixa så. ;)

Kommer ej på mer nu.

God natti!!!!

Puss Anna

Ps imorgon e det torsdag sen e det fredag och kanske på lördag ska min kompis Liza sova över hos mig och då ska vi titta på en skräck film 
Mina föräldrar kommer säkert bli galna på oss och så ska ja kanske gå med pappa på båtmässan inte ja som vill utan han. Men det e roligt och gå och titta in i de stora båtarna eller bara gå runt och ta godis :D

Oj oj ja skriver puss igen

Puzz Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0