Gallerian = Eric Saade <3

Kom hem för typ en timme sedan ifrån gallerian där Eric Saade hade Uppträdande.
HAN VAR SÅ JÄVLA BÄST!!
Jag älskar min pappa som stod i Signeringskön under hela konserten och som fixade en singel till mig och min kompis Elvira. Men eftre dom Mini komserten så fick ja och elvira gå och ställa oss i kön iställer för pappa men det var typ 15 perssoner framför oss:D
Han inlädde konserten med Hearts in the air sen Popular och sist Hotter than fire :) Ja kommer ladda up typ 2 bilder för ja filma hela tiden annars :)
Liza om du läser detta så försökte ja och Elvira fixa en signering till dig med men när vi kom fram till honom så
sa vakten: vi skriver bara på Skivorna.

Såhär lät det för mig när ja kom fram till Eric

Eric: Hej!
Jag:Hej!
Eric: Hur mår du?
Jag: Jätte bra.
Eric: Tycker du den nya låten e bra?
Jag: Mm skit bra!
Eric: Hur Länge Stod du där innan uppträdandet börja?
Jag: Lite mer än 1 timme.
Eric: okej! Varsågod.
Jag: Tack.
Eric: Tack föra att du kom. Ses!

Så Nice


Här kommer 2 bilder.
image description

Min dator e as trög så det blev bara en nu men ska försöka ladda upp filmer och bilder sen!

Puzz Anna 












Läs mina kompisars bloggar:
Tezzlovehastar.blogg.se
Lizaminelliy.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0