Simning och helgen men Anna / idag i skolan

Hej Hej!
Imorgon ska ja och min klass till simhalen o se om man kan simma men ja får inte vara med för ja e för kyld och det e Tess, Elvira och Anna med så vi kommer inte att bada men följa med :(
Ja ja men det kommer fler gånger.
I helgen så ska kanske ja och Anna gå på bio och se Breaking Dawn ( Twilight ) och sen på lördag eller söndan så
ska ja och Anna gå på hundmässan på Stockholmsmässan!
För er som kanske vill dit så kommer det lite information här.

Mässan är den 10-11 december alltså nu i helgen.
Jag tror det kostar 100 kr att gå in men e inte hel säker.
Dom har öppet mellan 08,30 och 18,00
det e nog de ända viktiga tror ja.


nu ska ni få veta hela min da!:
Jag vaknade 07,00 av att mamma väckte mig sen gick ja upp och åt frukost och sånt sen typ vid kvart över 7 så smsar min kompis ( Anna ) att hon e sjuk så hon kommer inte till skolan eller mig idag. Hon och min andra kompis Tess brukar komma till mig innan skolan så går vi tsm upp. Men Tess hade sovmorgon och Anna kom inte så ja smsade min kompis Elvira som går i min klass ( vi bor grannar :) ) så ja smsade henne om ja kunde gå med henne upp till skolan. då svarade hon ja och att ja kunde komma när som helst.
Då gick ja till henne kvart i sen så kom våran kompis matilda ( går i vår klass ) så vi 3 gick tsm upp.
När vi hade slutat så gick ja och elvira hem till mig och när vi var här så gjorde vi 2 as roliga filmer.
Innan hon skulle gå typ ifrån 16,00-18,00 så tittade vi på Mini Girls den var så JÄVLA ****** bra!
sen ikväll har ja typ bara bloggat tittat på bloggar och varit inne på facebook.

bloggar mer ikväll eller imorgon.

Har ni set som nya fan sakerna på www.saadeshop.se det e eric saades nya webbshop :)

Här kommer lite bilder ifrån olika saker ja ska köpa 2 saker en scarfs och en posters :)

Scarfsen ja kanske ska köpa :) den kostar 200:-

Postern ja ska köpa den kostar 80:-

en t-shirt för tjejer

en stor tröja för tjejer/ Killar









Bloggar mer ikväll tror ja annars blir det imorgon :) :(

Puss Anna / www.Annaloveny.blogg.se

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer
Postat av: Frida, Molly och Mimmi

Fin blogg du har anna Hoppas vi kan ses snart!!!!!!!



Kramar ifrån Oss

2011-12-06 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0