Sen bloggning

Förlåt för Ett sent blogginlägg idag men nu till vad ja har gjort idag.
Idag var 5A och B i gamla stan på julmarknaden och ja köpte godis och en snögubbe i typ porslin. Jag gick med Tess och Banna och vi träffade tomten
Sen blev ja och Tess intejuvade av radion. Det var roligt här kommer lite av intejuvn.

Killen: vad tycker du e viktigt med julen?
Tess: att man får träffa alla i släkten.
Jag: att man får umgås med nära och kära.
Killen: årets julklapp e ju en matkasse vad tycker ni om det?
Tess: man skulle ju kunna göra något roligare.
Jag: det värkar tråkigt! 
Killen: tycker ni det e viktigt med julklappar?
Tess: inte så jätte viktigt.
Jag: det e viktigt!
Killen: vad önskar ni er i julklapp?
Tess: en iphone 4
Jag: en iphone 4
Killen: tack för att ja fick intervjua er!
Tess: var så god
Jag: var så god

Det var roligt.
Bloggar mer sen ska gör so till imorgon när ja och Lisa ska ha nyhets sak.

Missa inte Böda Camping på 5 kl.20.00

Puss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0